GetResponse w porozumieniu z serwisem Istockphoto.com uruchomił Fotogalerię. Użytkownicy będą mogli wybierać spośród 1000 zdjęć i dodawać je do swoich newsletterów bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
GetResponse udostępnił swoim użytkownikom darmową fotogalerię. Dzięki porozumieniu z serwisem istockphoto.com, będą oni mogli wybierać spośród 1000 wysokiej jakości, gotowych do użycia zdjęć i grafik z ponad 20 kategorii tematycznych.
Jedno zdjęcie warte jest tysiąc słów. Ta maksyma sprawdza się szczególnie w walce o uwagę odbiorcy w przepełnionych dzisiaj skrzynkach mailowych – stwierdza Szymon Grabowski, prezes Implix, właściciela GetResponse – Z badania przeprowadzonego przez GetResponse wynika, że wiadomości wysyłane w formacie HTML zwiększają wskaźnik otwarć o 59%. Dlatego postanowiliśmy jeszcze bardziej uprościć proces tworzenia profesjonalnych newsletterów i uruchomiliśmy całkowicie darmową Fotogalerię GetResponse.
Wszystkie obrazy dostępne są bezpośrednio w serwisie GetResponse i użytkownicy mogą z nich korzystać bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Dostęp do dużej ilości gotowych obrazów pozwala zaoszczędzić czas na szukanie poszczególnych grafik w internecie oraz zmniejszyć koszty przeznaczone na email marketing.
Oprócz 1000 obrazów użytkownicy GetResponse mogą również korzystać z ponad 300 gotowych szablonów wiadomości.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.