1000 ubezpieczeń online w Inteligo

Opublikowano: 22 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Już ponad 1000 umów ubezpieczeniowych zostało zawartych przez posiadaczy konta Inteligo, którzy skorzystali z tej nowej usługi i wykupili jedno z pięciu oferowanych w porozumieniu z PZU S.A i PZU Życie S.A. ubezpieczeń. Za pośrednictwem Inteligo można ubezpieczyć się na życie, wykupić polisę chroniącą przed następstwami nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczyć się w podróży a także zadbać o swoje mienie.

– Zawarcie umowy ubezpieczeniowej on-line pozwala na wygodne i szybkie zapewnienie bezpieczeństwa sobie i swoim bliskim. – uważa Konrad Korobowicz, Prezes Inteligo Financial Services S.A.

Od 5 listopada 2003 r. Inteligo sukcesywnie wprowadza nowe produkty ubezpieczeniowe przyjazne klientowi – bez skomplikowanych formalności, przez Internet, o dowolnej porze dnia i nocy. Wystarczy dostęp do komputera podłączonego do Internetu. Klienci nie muszą odsyłać żadnych umów ani potwierdzeń, nie muszą też umawiać się na spotkanie z agentem ubezpieczyciela. Ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się kolejnego dnia od wykupienia polisy.

Zawarcie umowy trwa kilka minut – tylko tyle ile potrzeba czasu na wypełnienie formularza na stronie internetowej. Większość informacji potrzebnych do zakupu polisy jest wygenerowana na podstawie danych systemowych Inteligo. Ubezpieczający wypełnia jedynie kwestionariusz dotyczący przedmiotu lub osoby ubezpieczanej oraz ich specyfiki. Sam decyduje, który z różnych wariantów polisy wybrać i z jakich opcji skorzystać. Wysokość stawki obliczana jest przy uwzględnieniu wszystkich potrzeb, wymagań i możliwości klienta.

Bardzo przydatną usługą jest możliwość zawarcia ubezpieczenia podróżnego bądź majątkowego dla osób trzecich, która pozwala na wykupienie ubezpieczenia dla członków rodziny bądź przyjaciół.

http://www.inteligo.pl

Sylwester Kozak1000 ubezpieczeń online w Inteligo

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.