Dynamicznie zwiększa się liczba osób korzystających z portalu społecznościowego Generacja Gadu-Gadu . Wieczorem, 2 listopada 2005 przekroczyła ona 2 miliony. To dwa razy więcej, niż miesiąc temu, kiedy z Generacji korzystało milion osób. Codziennie do portalu dołącza ponad sześć tysięcy nowych osób. Portal został utworzony w maju br. dla użytkowników najpopularniejszego polskiego komunikatora Gadu-Gadu.
Generacja Gadu-Gadu umożliwia nawiązanie w szybki i prosty sposób znajomości z osobami, które interesują się tym samym, co my. Jest to możliwe dzięki licznym grupom tematycznym, do których możemy dołączyć w każdej chwili lub też stworzyć własną. Dotychczas użytkownicy założyli ponad 12 tysięcy grup. Ich ilość rośnie wolniej, niż liczba użytkowników, co oznacza, że do już istniejących dołączają kolejne osoby, dzięki czemu grupy te są licznymi forami, a nie kilkuosobowymi grupkami. Statystycznie na jedną grupę przypada ponad sto osób.
Można w nich porozmawiać niemal na każdy temat, wymienić opinie, kontakty, informacje, nawiązać znajomości i prowadzić dyskusje w większych i mniejszych grupach. Portal podzielony jest na kategorie: Hobby, Kibice, Klasa, Fachowcy, Języki Obce, We Dwoje, na które składają się szczegółowe podgrupy. Tematyka uzależniona jest tylko od pomysłodawców użytkowników.
Generacja Gadu-Gadu jest zintegrowana z komunikatorem GG (w wersji 7.0), dzięki czemu możemy w szybki i łatwy sposób przenieść się z poziomu komunikatora do portalu Generacji, znaleźć naszego rozmówcę i dołączyć do grupy, w której jest on już obecny. Dodatkową zaletą serwisu jest informacja, kto jest on-line, dzięki czemu wiadomo, z kim możemy w danej chwili porozmawiać.
– Myślimy o dalszej integracji Generacji Gadu-Gadu z komunikatorem. Jedną z funkcjonalności, którą wprowadzimy już niedługo, będą powiadomienia w formie komunikatów GG o zmianach w grupach, które zakładają użytkownicy, na przykład jeśli ktoś się dopisze do grupy lub założy nowy wątek na forum dyskusyjnym – mówi Piotr Pokrzywa, wiceprezes Gadu-Gadu Sp. z o.o. – W dalszej kolejności zamierzamy wdrożyć nowe funkcjonalności, o których nie chcemy teraz mówić, ale zapewne będą miłą niespodzianką dla użytkowników.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.