20.000 użytkowników Biuletynu Fakty w INTERIA.PL

Opublikowano: 29 lipca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Liczba subskrybentów Biuletynu Fakty INTERIA.PL przekroczyła już 20 tysięcy osób.

Biuletyn serwisu Fakty powstaje z myślą o użytkownikach Internetu zainteresowanych najnowszymi wydarzeniami politycznymi, społecznymi, kulturalnymi i gospodarczymi. Codziennie zawiera przegląd najważniejszych krajowych i światowych wydarzeń, wywiady, zapowiedzi czatów, wyniki lotto, zdjęcia, ciekawostki oraz omówienie najświeższych doniesień prasowych.

O uznaniu dla jego zawartości świadczy szybko rosnąca liczba prenumeratorów, których obecnie jest już ponad 20 tysięcy. Biuletyn jest jednak wysoko oceniany nie tylko przez subskrybentów – w tegorocznej edycji Rankingu Najlepszych Newsletterów Elektronicznych w Polsce zajął pierwsze miejsce, wyprzedzając ponad 32 tysiące konkurentów. Wyróżnienie to jest znaczące tym bardziej, że Biuletyn Fakty startował w rankingu jako nowość, istniejąca na rynku zaledwie od maja 2004 r.

– Przy ocenie brano pod uwagę m.in. ilość i jakość publikowanych informacji, ich aktualność i częstotliwość rozsyłania, budowę i łatwość nawigacji. W sumie, wzorem lat ubiegłych, kryteriów było około 90. – wyjaśnia Karol Bancerz, redaktor naczelny dziennikarskiego wortalu slowawsieci.com, organizatora rankingu.

Oprócz Biuletynu Fakty, w INTERIA.PL można zaprenumerować newslettery zawierające przegląd najciekawszych treści z serwisów: Sport, Motoryzacja, Kobieta, Biznes i Zakupy. Wszystkie biuletyny rozsyłane są bezpłatnie, aby je otrzymywać wystarczy dopisać swój adres do listy subskrypcyjnej.

http://www.interia.pl

Sylwester Kozak20.000 użytkowników Biuletynu Fakty w INTERIA.PL

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.