Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. – pierwsza firma oferująca ubezpieczenia direct w Polsce, po sześciu miesiącach działalności, w dniu 16 lipca 2003 roku zanotowała sprzedaż 25 tysięcy polis komunikacyjnych. Dzienna sprzedaż Link4 kształtuje się na poziomie około 300 polis.
Przypis składki ubezpieczeniowej brutto w omawianym okresie wyniósł 23,630 tys. zł, w tym składka z casco – 9,870 tys. zł. Udział ubezpieczenia casco w portfelu Link4 wynosi około 42 proc. Inkaso składki na dzień 16 lipca 2003 roku osiągnęło 20,765 tys. zł.
Do dnia 16 lipca 2003 roku, Link4 zlikwidowało ponad 570 szkód z polis OC i AC. Średni okres od zgłoszenia szkody do wypłaty odszkodowania w Link4 wynosi 16 dni.
„Po sześciu miesiącach działalności Link4 możemy śmiało stwierdzić, że wprowadziliśmy nową jakość na rynek ubezpieczeń w Polsce. Polisy kupowane przez telefon w Link4 chronią już 25 tysięcy kierowców w naszym kraju. Nowoczesna i korzystna cenowo oferta Link4 utwierdza nas w przekonaniu, że
z ubezpieczeń direct, do końca roku, skorzysta ponad 50 tysięcy Polaków” powiedział Mariusz J. Sarnowski, prezes zarządu Link4 TU SA.
Z badań przeprowadzonych wśród kierowców, którzy skontaktowali się z Link4, 78 proc. osób twierdzi, że sposób zakupu ubezpieczenia w Link4 znacznie oszczędza czas, ponad 60 proc. badanych uznało stawkę ubezpieczenia za zdecydowanie korzystną i atrakcyjną cenowo. Blisko 90 proc. osób, które skontaktowały się z Link4 było zadowolonych z poziomu wiedzy ubezpieczeniowej konsultantów oraz sposobu obsługi w Centrum Obsługi Klientów Link4. Badania zostały przeprowadzone
w pierwszej dekadzie lipca przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Link4.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.