We wtorek, 24 października, serwis aukcyjny Świstak.pl obchodzi swoje 3 urodziny.
Wyzwaniem dla Świstaka na kolejny rok jest znaczące zwiększenie oglądalności serwisu, które ma proporcjonalne przełożenie na ilość zarejestrowanych użytkowników i wartość zawartych transakcji. „Plany na najbliższy rok to osiągnięcie poziomu 450-500 tysięcy aukcji i 15-18% udziału w ilości aukcji na polskich serwisach” – mówi Paweł Grząbka, prezes zarządu Swistak.pl sp. z o.o..
Z okazji urodzin serwis organizuje tzw. dzień otwarty – między godziną 19.00 a 20.00 odbędzie się spotkanie na czacie z zarządem i pracownikami Świstaka. Pokój czatowy będzie aktywny przez cały dzień – w każdej chwili będzie na nim obecny przynajmniej jedna osoba z załogi Świstaka.
Wg statystyk Google Analytics we wrześniu Świstak zanotował 874,403 wizyt i 4,7mln odsłon. W chwili obecnej serwis posiada 207tys aktywnych aukcji i 260tys zarejestrowanych użytkowników.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.