We wtorek, 24 października, serwis aukcyjny Świstak.pl obchodzi swoje 3 urodziny.
Wyzwaniem dla Świstaka na kolejny rok jest znaczące zwiększenie oglądalności serwisu, które ma proporcjonalne przełożenie na ilość zarejestrowanych użytkowników i wartość zawartych transakcji. „Plany na najbliższy rok to osiągnięcie poziomu 450-500 tysięcy aukcji i 15-18% udziału w ilości aukcji na polskich serwisach” – mówi Paweł Grząbka, prezes zarządu Swistak.pl sp. z o.o..
Z okazji urodzin serwis organizuje tzw. dzień otwarty – między godziną 19.00 a 20.00 odbędzie się spotkanie na czacie z zarządem i pracownikami Świstaka. Pokój czatowy będzie aktywny przez cały dzień – w każdej chwili będzie na nim obecny przynajmniej jedna osoba z załogi Świstaka.
Wg statystyk Google Analytics we wrześniu Świstak zanotował 874,403 wizyt i 4,7mln odsłon. W chwili obecnej serwis posiada 207tys aktywnych aukcji i 260tys zarejestrowanych użytkowników.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.