AOL Time Warner ogłosił, że liczba jego abonentów przekroczyła 32 miliony. Według analityków, jest to jednak wolniejszy przyrost niż się tego spodziewano. Skutków dopatrywać się można w atakach terrorystycznych z 11 września- wtedy to władze AOL podjęły decyzję o wstrzymaniu kampanii reklamowej.
Największymi konkurentami (jeśli chodzi o świadczenie usług dostępowych) jest Microsoft z 7 mln klientów, trzecie miejsce zajmuje Earthlink- 4.8 mln klientów.
NY Times
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!