Temat Apple, a zwłaszcza jego flagowego produktu, powraca raz na jakiś czas na naszych łamach. Nie dalej jak kilka dni temu pisałem o pierwszej porno-aplikacji dostępnej w AppStore (która swoją drogą zniknęła dziś w tajemniczych okolicznościach). YouTube donosi jednak o ciekawej statystyce, która warta jest wspomnienia – liczba plików wideo „wrzuconych” do serwisu ze wszystkich urządzeń mobilnych wzrosła o 400 proc. od minionego piątku. Czyli dnia, w którym nastąpiła premiera iPhone 3GS.
Właściciele iPhone’ów to bez wątpienia osoby, które o wiele intensywniej korzystają z internetu, społeczności, czy gadżetów. Mniej niż rok po premierze oryginalnego iPhone’a stał się on najbardziej popularnym telefonem-aparatem w serwisie Flickr, umożliwiającym dzielenie się swoimi zdjęciami.
Dziś wiemy już, że nowy-stary iPhone 3GS jest hitem YouTube. Wszystko dzięki możliwości nagrywania sekwencji wideo. Dwipal Desai (product manager) i Mia Quagliarello (community manager) z YouTube poinformowali właśnie, że liczba filmów pochodzących z telefonów komórkowych wzrosła od minionego piątku, czyli dnia premiery nowej słuchawki Apple o 400 proc.
Taki znaczy udział telefonu z nadgryzionym jabłkiem wpisuje się w szerszy kontekst – w ostatnich sześciu miesiącach liczba filmów kręconych komórkami wzrosła w YouTube o 1700 proc. A ponad milion sprzedanych iPhone’ów 3GS w ciągu tygodnia może sprawić, że YouTube przeżyje prawdziwy zalew „made in: mobile” wideo. Czy to dobrze wróży dla serwisu, któremu zarzuca się, że jest śmietniskiem pełnych głupich filmów?
Źródło: YouTube, Macworld
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.