Tylko w listopadzie b.r. za pośrednictwem portalu finansowego Money.pl zostało wysłanych ponad 4300 wniosków on-line do instytucji finansowych.
Rekordowa liczba wniosków na Money.pl przełożyła się na wzrost sprzedaży produktów i usług finansowych. W listopadzie GE Bank Mieszkaniowy zanotował rekordowe obroty – 3 mln zł uruchamiając 25 kredytów, a PTF Bank – 21 kredytów samochodowych i hipotecznych. Sukces przyciąga kolejne instytucje finansowe: w grudniu br. sprzedaż rozpoczęły DomBank i Citibank Handlowy. Na styczeń 2005 planowane jest rozszerzenie oferty o kolejne trzy banki, m.in o jeden z największych banków detalicznych w Polsce – Bank Zachodni WBK SA.
– Ostatnie wyniki sprzedaży GE Banku Mieszkaniowego czy PTF Banku to sygnał, że w Internecie dobrze zarabia się już nie tylko na kontach bankowych, ale także na kredytach mieszkaniowych czy samochodowych – mówi Jerzy Warchałowski, dyrektor ds. sprzedaży on-line w Money.pl. – Już pierwsze symptomy tego trendu zauważyliśmy na początku roku, gdy za naszym pośrednictwem został uruchomiony rekordowo wysoki kredyt hipoteczny o wartości ponad 6,5 mln złotych, a także leasing na kwotę przekraczającą 1,5 mln zł.
O atrakcyjności platformy finansowej Money.pl przesądza zebranie w jednym miejscu: 40 instytucji finansowych oferujących ponad 100 produktów i usług finansowych oraz zaoferowanie profesjonalnego, bezpłatnego doradztwo on-line, a także własnych promocji. Tak dobrana kombinacja czynników, powoduje systematyczny wzrost liczby wysłanych wniosków z Money.pl do instytucji finansowych. W listopadzie 2004 roku liczba ta przekroczyła 4300. Dla porównania, we wrześniu 2004 z pasażu finansowego Wirtualnej Polski zostało wygenerowanych 4000 wniosków.
Wzrost obrotów platformy finansowej Money.pl to rezultat popularyzacji finansów on-line wśród polskich internautów i rosnącej popularności Money.pl. Według ostatnich badań, oglądalność Money.pl kształtowała się na poziomie 532 tysięcy użytkowników w październiku i 562 tysięcy w listopadzie 2004. W stosunku do września b.r. oznacza to wzrost popularności odpowiednio o 43% i 51%. Dzięki tak dobrym wynikom, Money.pl umocniło pozycję lidera na rynku portali finansowych i biznesowych w Polsce.
Jakie działania są przyczyną tak dynamicznej ekspansji Money.pl? – Przede wszystkim konsekwentna realizacja strategii marketingowej, zarówno długo jak i krótkookresowej – mówi Piotr Krawiec, dyrektor ds. marketingu i PR Money.pl. – Wśród elementów, które w największym stopniu spowodowały wzrost należy wymienić: dynamiczną promocję, stały proces poszerzania zawartości – contentu, a także szeroko rozumiane działania PR. Na uwagę zasługuje także systematyczny wzrost poziomu merytorycznego prezentowanych w portalu treści, przez co wzrasta liczba internautów regularnie korzystających z Money.pl – dodaje Piotr Krawiec.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.