Nauka.pl – jeden z największych serwisów edukacyjnych rozesłał 500-tne wydanie bardzo popularnych mini lekcji języka angielskiego Word4u. Jubileuszowa edycja zbiegła się w czasie z rozpoczęciem roku szkolnego. Jak informuje Jakub Kucharski, Redaktor Naczelny Nauka.pl, 500-tne wydanie otrzymało 40 766 osób. „Cieszymy się, że Word4u jest tak popularne. Zaczynaliśmy 3 lata temu od przysłowiowego zera a dziś nasze słówka zamawia codziennie ok. 100 nowych użytkowników” – dodaje Jerzy Michalski, współzałożyciel serwisu.
1 września ruszyła także płatna, sms-owa wersja Word4u z francuskimi idiomami. „Do smsowej edycji dodaliśmy możliwość przetestowania własnych umiejętności. Na specjalnej stronie www użytkownik może zweryfikować swoją wiedzę z zakresu otrzymanego materiału. Tego nie ma w darmowych wersjach Word4u rozsyłanych mailem” – informuje Jerzy Michalski.
Dla organizatorów usługi, Word4u to także możliwość generowania przychodów. „Mamy 50% obłożenie reklamami. Ze względu na obniżenie ceny do poziomu poniżej 100 zł sądzimy, ze ten wskaźnik uda nam się poprawić. Dodatkowo zarabiamy na archiwalnych lekcjach, które sprzedajemy poprzez Premium SMS” – wylicza Kucharski
We wrześniu Nauka.pl będzie obchodziła swoje 4 urodziny. Redakcja serwisu ma nadzieję na kolejny udany rok. Rozwój portalu aktywnie wspiera agencja interaktywna HYPERmedia, która zajmuje się techniczną obsługą całego przedsięwzięcia.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.