Całkowita liczba użytkowników sieci komórkowych w Europie Wschodniej wzrośnie z 40.3 mln obecnie do około 76.7 mln w roku 2004.
W ciągu ostatnich kilku lat w telefonii komórkowej obserwowaliśmy duże zainteresowanie kartami pre-paid .
W roku 1997 w Europie tylko 15% osób korzystało z tego rozwiązania, stopniowo jednak zainteresowanie rosło osiągając w roku 2001 aż 67% rynku (według Yankee Group).
Według analityków Yankee Group obecnie udział kart pre-paid w Europie w ciągu kilku najbliższych lat będzie się stopniowo zmniejszać i w 2006 roku wyniesie około 56%.
Rozwiązanie pre-paid będzie jednak wciąż bardzo atrakcyjnym rozwiązaniem zarówno dla użytkowników (szczególnie ludzi młodych) jak i samych operatorów (brak ryzyka związanego z nieściągalnymi płatnościami).
więcej informacji w raporcie eMarketera Europe Online:
http://www.emarketer.com/ereports/europe_online/
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.