Od momentu wprowadzenia, czyli zaledwie w ciągu miesiąca, klienci Inteligo zamówili już 6.000 kart Inteligo Visa Electron z Sercem. Ta liczba stanowi obecnie ponad połowę wydawanych kart do kont Inteligo. Jeżeli tendencja zamówień na karty i ich transakcyjność utrzyma się, na konto Programu w ciągu 5 lat może trafić ponad 5 milionów złotych.
Karta Inteligo Visa Electron z Sercem jest kartą typu affinity. Znaczna część przychodu banku z transakcji bezgotówkowych dokonywanych tą kartą przekazywana jest na rzecz Programu Budowy Polskiego Sztucznego Serca. W zależności od rodzaju dokonywanej transakcji i regionu, w którym została dokonana, z transakcji o wartości np. 100 zł dokonanej kartą „z Sercem” na rzecz Programu, Bank przekazuje od 25 groszy do 50 groszy.
W gronie pierwszych posiadaczy karty Inteligo Visa Electron z Sercem znalazły się znane i lubiane osoby: Katarzyna Skrzynecka, Tomasz Kamel, Paulina Holtz, Anna Popek, Maciej Stuhr i Rafał Królikowski. Tym samym wyrazili oni swoje poparcie dla wspólnego projektu Inteligo i Polskiego Sztucznego Serca.
Sukces karty Inteligo „z Sercem” oznacza systematyczne wpływy na konto Programu a co za tym idzie możliwość regularnego prowadzenia prac nad Polskim Sztucznym Sercem.
Konto w Inteligo „
https://www.e-biznes.pl/inteligo
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.