Według raportu GUS w Polsce zaledwie 6 proc. firm wykorzystuje media społecznościowe w procesie rekrutacji. Według raportu 2013 Jobvite Social Recruiting Survey w firmach amerykańskich odsetek ten wynosi aż 94 proc.
Według raportu GUS wykorzystanie mediów społecznościowych w rekrutacji dotyczy zaledwie 4,9% małych i 8,6% średnich firm. Najwyższy wynik został odnotowany wśród dużych przedsiębiorstw – 14,6%.
Te dane pokazują wyraźną zależność między wielkością firmy, a popularnością rekrutacji społecznościowej. Może to wynikać z tego, że na polskim rynku znaczny odsetek dużych przedsiębiorstw stanowią zagraniczne korporacje powielające globalne trendy. Wyniki nie są zadowalające, zwłaszcza w zestawieniu z innymi wskaźnikami. Międzynarodowy raport firmy KellyOCG pokazuje, że Polska wyróżnia się na tle innych krajów europejskich – aż 52 % polskich respondentów stwierdziło, że wykorzystuje portale społecznościowe do szukania pracy – powiedział Bartosz Kaczmarczyk, prezes zarządu Loyd S.A. Inwestycje i Zarządzanie, spółki do której należy Polski Holding Rekrutacyjny.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.