2 maja minie dwa lata od pojawienia się konta Inteligo na rynku. Dotychczas 225 tys. klientów zgromadziło na internetowych rachunkach 600 mln zł. Jak wynika z badań przedstawionych przez Inteligo 97 proc. jego klientów jest zadowolonych lub bardzo zadowolonych z oferty.
Od 1 listopada konto Inteligo prowadzone jest przez PKO Bank Polski. Dzięki przejęciu klienci uzyskali dostęp do 1700 bankomatów PKO BP i możliwość dokonywania darmowych wpłat na swoje konta w 6000 placówek banku.
W najbliższym czasie oferta konta Inteligo zostanie wzbogacona o nowe lokaty terminowe. W dalszej kolejności Inteligo umożliwi swoim klientom nabywanie jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych i korzystanie z limitu debetowego w koncie. W drugim półroczu 2003 r. klienci znajdą w ofercie kredyt gotówkowy, kredyt odnawialny i kartę kredytową.
Expander
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.