Grupa Onet-RAS Polska we współpracy z Google wdrożyła w pełni platformę zarządzania powierzchnią reklamową DoubleClick for Publishers (DFP) by Google. Dzięki platformie grupa zaoferować chce swoim klientom wsparcie dla wszystkich najważniejszych światowych standardów reklamowych.
Platforma reklamowa DoubleClick for Publishers oferowana przez Google jest jednym z najbardziej zaawansowanych i kompleksowych systemów do zarządzania powierzchnią reklamową na świecie.
Jesteśmy jednym z wiodących wydawców cyfrowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i tym bardziej cieszymy się, że jako pierwsza grupa mediowa w Polsce wdrożyliśmy w pełni rozwiązanie DFP od Google. Dzięki wdrożeniu DFP będziemy mogli zaoferować klientom m.in. lepsze wsparcie dla narzędzi mierzących efektywność kampanii reklamowych na wielu platformach i urządzeniach, w tym strategicznych z naszej perspektywy platformach mobilnych – powiedział Marek Kowal, Group Data Officer w Ringier Axel Springer Media.
Wdrażając rozwiązanie DFP, Grupa Onet-RAS Polska zapewni swoim klientom lepsze wsparcie dla kampanii programmatic oraz zgodność ze wszystkimi standardami światowymi platform programatycznych. Domy mediowe i agencje które przy zakupie powierzchni reklamowych w mediach Grupy Onet-RAS Polska korzystają z rozwiązania Google Bid Manager, będą mogły zintegrować to rozwiązanie z DFP, dzięki czemu pomiary wyników kampanii reklamowych maja być bardziej spójne i łatwiejsze w analizie.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.