Inteligentna maska do spania Neuroon to obecnie jeden z wywołujących największe emocje projektów polskich startupów. Agencja content marketingowa Clipatize przygotowała serię filmów, które będą wykorzystywane w kampanii promocyjnej produktu, głównie w krajach Ameryki Północnej oraz Azji.
Nasze firmy mają w wielu miejscach bardzo podobne podejście, dzięki czemu doskonale rozumieliśmy się podczas produkcji i postprodukcji tego dużego projektu. Obie strony są przygotowane na niespodziewane wyzwania, elastyczne i przede wszystkim bardzo zaangażowane. To wszystko złożyło się na sukces. Explainer maski Neuroon to „ukochane dziecko” obu zespołów – powiedziała Julia Domagalik, account manager agencji Clipatize.
Neuroon to inteligentna maska do spania – automatycznie analizujące sen poprzez monitoring fal mózgowych i zwiększające jego efektywności, dzięki zastosowaniu pulsacyjnej terapii światłem. Neuroon, posiadający sześć głównych funkcji, ułatwiać ma użytkownikowi zasypianie, poprawia jakość snu oraz sprawia, że wstawanie rano staje się łatwiejsze. Ponadto maska pomagać ma zwalczyć negatywne efekty jet lagu, planuje drzemki oraz, jak zapewnia producent, dostarcza dodatkowej dawki energii potrzebnej w ciągu dnia.
Inteliclinic, producent Neuroona to także obecnie jeden z najgoręcej komentowanych i wzbudzających największe zainteresowanie startupów. Duże oczekiwania wobec produktu towarzyszą mu od samego początku – firma zebrała na platformie crowdfundingowej Kickstarter ponad cztery razy więcej funduszy niż zamierzała. Maska sprzedawana jest od sierpnia 2014, głównie w Japonii i Stanach Zjednoczonych, ale bardzo żywe zainteresowanie towarzyszy jej także w Polsce.
Agencja Clipatize zrealizowała serię krótkich filmów, tzw. explainerów, które będą wykorzystane do kampanii promującej Neuroon. Celem kampanii jest przede wszystkim edukacja rynku i prezentacja najważniejszych cech produktu i korzyści, jakie niesie jego używanie. Kampania kierowana jest głównie do krajów Ameryki Północnej i Azji, a w dalszej kolejności także Europy. Produkcja filmów została zakończona w czerwcu tego roku.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.