11 marca 2003 firma Peugeot Polska rozpoczęła internetową prezentację modeli z serii limitowanej Mistral. Kampania, do której kreacja przygotowana została przez agencję OS3 multimedia ma na celu zainteresowanie potencjalnych nabywców letnią serią limitowaną Peugeot. Seria Mistral obejmuje trzy modele Peugeot: 206, 307 oraz 406 w specjalnej cenie, wyposażone standardowo miedzy innymi w klimatyzację. Skierowane są one do użytkowników, którzy nie tylko cenią sobie komfortowe letnie podróże, ale także lubią auta z klasą i wyrazistą osobowością.
Kampania obejmuje między innymi mini site w pełni poświęcony limitowanym modelom. Pod adresem mistral.peugeot.com.pl dostępne są wyczerpujące informacje związane z wyposażeniem, charakterystyką techniczną oraz cennikiem.
Poza serwisem internetowym przygotowana została również kampania reklamowa w największych portalach informacyjnych: Onet, wp, Interia, Gazeta i w najpopularniejszych vortalach motoryzacyjnych Autocentrum, Autosukces, Autoswiat, mojeauto, czy Trader. Jednym z wykorzystanych w promocji formatów jest expand banner będący wciąż nowością wśród form reklamy internetowej. Elementem promocji jest również kampania mailingowa skierowana zarówno do osób prywatnych, jak i właścicieli firm. Podstawowym celem wszystkich działań Peugeot związanych z serią Mistral jest podkreślenie i wyraźne wyróżnienie tej serii ze względu na jej niepowtarzalność i wyjątkową ofertę cenową.
Kampania internetowa odbywa się w dwóch etapach i kończy 21 marca. Planowaniem i zakupem powierzchni reklamowych zajęła się firma Media Contacts.
http://mistral.peugeot.com.pl
http://www.os3.pl
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.