7point.pl – nowy system analityczny dla stron

Ruszył nowy, polski system do badania oraz analiz Internetu stworzony przez firmę Lege Artis Sp. z o.o. Rozwiązanie to umożliwia m.in. analizę struktury i atrakcyjności serwisu, sprawdzenie zachowań użytkowników czy poznanie pozycji serwisu w Internecie.
System 7point najlepiej określa siedem niestandardowych rozwiązań (http://www.7point.pl/CoNasWyroznia.html), jakie zaproponowali jego twórcy.
Są to m.in.  statystyki pojedynczych adresów url, możliwość wybierania dowolnego zakresu czasu – można oglądać dane obejmujące dowolny dzień, miesiąc lub rok czy też monitorowanie statystyk wielu domen w ramach jednego konta.

W 7point istnieje także możliwość liczenia statystyk dla aliasów/mirrorów  zarejestrowanej domeny, bez konieczności rejestrowania ich jako osobne. Warunkiem jest jedynie to, by witryny zamieszczone pod tymi adresami nie różniły się zawartością od tej głównej, zarejestrowanej w systemie statystyk.
Warty uwagi jest interfejs aplikacji (zaprojektowany w ten sposób, by móc wygodnie i szybko po nim się poruszać). Ułatwione zostało przełączanie pomiędzy widokami przedstawiającymi te same dane w różnych kontekstach, zaprojektowano system filtrowania wyników oraz udostępniono ulubione widoki (dzięki którym można w szybki sposób dotrzeć do najczęściej oglądanych).

Jak twierdzi Rafał Wawak, Prezes 7point, autorom systemu zależało na stworzeniu profesjonalnego i zarazem przyjaznego narzędzia  do badania i kreowania zachowań konsumenckich. „Mamy nadzieję, że udało nam się osiągnąć ten cel” – dodał Wawak.

7point zaprojektowany został głównie  z myślą o webmasterach i marketerach.

Projektem pilotażowym tej usługi był NEOSTAT. Okres jego funkcjonowania, to czas poświęcony przede wszystkim na badania i testy. Przez 12 miesięcy zespół Lege Artis analizował  i usprawniał funkcjonalność systemu.

Do grona klientów 7point należą już m.in. militaria.pl,  e-solutions czy e-markt.pl.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top