home.pl, dostawca usług internetowych, obniżył znacznie ceny rejestracji i utrzymania domen internetowych.
Od 7 września home.pl oferuje rejestrację 8 tys. domen internetowych w najniższych cenach w Polsce. Oferta '8000 domen 80% taniej!’/b> wprowadzona została jako element kampanii promocyjnej z okazji 8. urodzin home.pl.
Koszt rejestracji i rocznego utrzymania domen w ofercie promocyjnej jest aż 80 proc. niższy niż w przypadku zakupu analogicznych usług w Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej. Rejestracja adresu w domenie krajowej (.pl) kosztuje teraz tylko 40 zł netto a w domenie funkcjonalnej (np. com.pl) 30 zł netto. Promocja trwa do wyczerpania puli 8 tys. rezerwowanych domen i jest dostępna zarówno dla obecnych jak i nowych Klientów home.pl.
– To wyjątkowa okazja do rejestracji domen na rynku w najlepszych cenach na rynku. Nową ofertą chcemy nagrodzić naszych Klientów oraz zachęcić firmy, które dotychczas nie korzystały z naszych usług hostingowych – mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl
Akcja promocyjna wspomagana będzie kampanią reklamową w najpopularniejszych magazynach komputerowych (Chip, PC World Komputer, Enter) oraz mediach internetowych.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.