29 lipca ruszył w jednym z największych polskich serwisów społecznościowych Fotka.pl konkurs „Ojciec Płać” organizowany przez największy polski sklep internetowy Agito.pl.
Konkurs pokazuje użytkownikom Fotki, że istnieje bardzo korzystna alternatywa dla zakupów w tradycyjnych sklepach RTV/AGD. Ma zachęcić młodych członków społeczności Fotka.pl do przedstawienia sklepu Agito.pl swoim rodzicom i pokazać obu pokoleniom, że zakupy w Internecie można robić o wiele taniej, niż w sklepach, do których się przyzwyczaili.
W konkursie można wygrać atrakcyjne nagrody, włącznie z wymarzonym sprzętem elektronicznym o wartości do 4000 PLN. Co ważniejsze, każdy, kto pokaże na konkretnym produkcie jak wiele można zaoszczędzić kupując Internecie, może przez cały okres trwania konkursu co drugi dzień wygrać właśnie kwotę znalezionej różnicy w cenie!
„Ojciec Płać” to innowacyjny projekt z zakresu marketingu społecznościowego. Mechanizm w pełni angażuje członków społeczności i poprzez zabawę umożliwia odkrycie zalet kupowania w Agito.pl. Za strategię, kreację i realizację projektu odpowiada agencja Heureka.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Agito.pl wśród użytkowników serwisu Fotka.pl oraz ich rodziców jako najtańszego sklepu internetowego.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.