„Semestr” w ARBOmedia Polska

Kolportowany na 162 uczelniach w 55 miastach Polski magazyn „Semestr” wzmocnił portfolio działu prasowego ARBOmedia Polska. W wyniku niedawnego rebrandingu pismo oferuje większą powierzchnię reklamową oraz nowe, niestandardowe formy promocji.
W nowej formie „Semestr” pojawia się od lutego. Semestr oferuje umieszczenie reklamy praktycznie w dowolnej części magazynu lub strony – na I okładce, na rozkładówce, zakładce, w narożniku, w postaci ikonki lub tapety. Możliwy jest także sponsoring działu oraz sampling próbek produktów.

„Semestr” to istniejący od blisko 11 lat magazyn lifestylowo– informacyjny, kierowany do studentów i absolwentów uczelni wyższych (głównie w wieku 18- 26 lat), aktywnych, ciekawych świata oraz inwestujących we własny rozwój i karierę.
Zmiany stanowią odpowiedź na rosnące zainteresowanie reklamodawców bezpośrednim dotarciem do studentów.

Pismo angażuje się poza tym w wiele przedsięwzięć związanych z życiem studenckim. Współpracuje m. in. z największymi serwisami pracy (Pracuj.pl, HRK.pl) oraz patronuje imprezom studenckim, jak Dni Pracy AIESEC, Juwenalia, czy festiwal Camerimage.

www.arbomedia.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry