Portal Turystyczny VTrip.pl oraz Agencja Interaktywna AMP Media organizują powakacyjny konkurs turystyczny dla internautów – „Sprostaj wyzwaniu – wspomnienia wakacyjne”. Główną nagrodą najnowszego konkursu związanego z VTrip.pl jest możliwość stałej współpracy z portalem VTrip.pl. Partnerami prowadzonego konkursu są m.in.: niemieckie linie lotnicze Lufthansa, wydawnictwa „Wiedza i życia” oraz „Bezdroża”.
„Podstawowym celem konkursu jest zaproszenie internautów do aktywnego współtworzenia portalu VTrip.pl. Pragniemy jeszcze bardziej dopasować zawartość portalu do potrzeb użytkowników poprzez ich czynny udział w jego tworzeniu. Tego typu konkurs to niepowtarzalna możliwość dla rzeszy internautów zdobycia cennego redakcyjnego doświadczenia w czołowym portalu turystycznym VTrip.pl – mówi Adam Nowak z VTrip.pl. – Oczywiście dużą wartość merytoryczną dla naszego specjalistycznego portalu będzie miała tematyka prac, jakie pojawią się w konkursie. A ta w przyszłości ułatwi nam sprostanie oczekiwaniom naszych użytkowników.” – dodaje Nowak.
Konkurs „Sprostaj wyzwaniu – wspomnienia wakacyjne” jest jednym z elementów strategii marketingowej zaplanowanej przez VTrip.pl na sezon jesienny. Działania promocyjne będą prowadzone z wieloma partnerami, a ich celem będzie zwiększenie znajomości portalu.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.