W e-sklepach kupujemy najczęściej książki i elektronikę. Na aukcjach polujemy na ubrania i buty, a w serwisach ogłoszeniowych szukamy części samochodowych – wynika z przeprowadzonych przez Money.pl badań preferencji zakupowych internautów.
W ciągu dwóch lat odsetek internautów, którzy sieć wykorzystują jako miejsce zakupów urósł dwukrotnie. Spośród ponad 4,5 tysiąca ankietowanych przez Money.pl użytkowników sieci aż 85 procent deklaruje, że jest e-klientami. Jeszcze w 2007 badanie NetTrack, realizowane przez SMG/KRC mówiło o 42 procentach.
Wśród osób kupujących dziś w sieci blisko połowa na wirtualne zakupy decyduje się raz na kilka miesięcy. Więcej niż co trzeci e-klient mierzy częstotliwość kupowania w tygodniach, a co dwunasty przyznaje się, że pieniądze w sklepach czy na aukcjach wydaje regularnie co kilka dni.
Więcej: tutaj
Wpisy promowane
- Program do projektowania mebli w 3D – TopSolid WoodRozwój technologii daje spore możliwości w obszarze zwiększenia skuteczności i wydajności pracy projektantów i producentów mebli. Świetnym tego przykładem jest ...
- O co zapytać prawnika do spraw gospodarczych?Dla wielu przedsiębiorców świat prawa gospodarczego może być skomplikowany i pełen pułapek. Właśnie dlatego warto skorzystać z usług prawnika specjalizującego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.