9 lutego 2010 roku w całej Europie obchodzony będzie Dzień Bezpiecznego Internetu (DBI). Z tej okazji w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie odbędzie się konferencja prasowa, której towarzyszyć będą targi i forum poświęcone działaniom na rzecz bezpieczeństwa najmłodszych internautów, w mediach wystartuje ogólnoeuropejska kampania zwracająca uwagę na problem ochrony prywatności w Internecie przez dzieci, a w całym kraju organizowane są lokalne inicjatywy związane z bezpieczeństwem najmłodszych online.
Podczas obchodów DBI organizatorzy zachęcają szkoły, organizacje pozarządowe, firmy i osoby prywatne do wspierania tego przedsięwzięcia przez organizację lokalnych inicjatyw na rzecz bezpieczeństwa młodych internautów (m.in. zajęć edukacyjnych, happeningów, gazetek szkolnych, audycji w szkolnych radiowęzłach, kampanii informacyjnych, konkursów). Każdego roku w całej Polsce odbywa się kilkaset różnorodnych wydarzeń promujących zasady bezpieczeństwa online.
Internet nie zna granic. W idei Dnia Bezpiecznego Internetu niezwykle ważny jest jego międzynarodowy charakter. 9 lutego 2010 roku we wszystkich krajach Unii Europejskiej rusza kampania medialna poświęcona ochronie prywatności w Internecie – „Think B4 U post!„. Stowarzyszenie INSAFE, które koordynuje DBI na szczeblu międzynarodowym, przygotowuje też propozycje edukacyjne dla szkół w całej Europie m.in. quiz dotyczący zagadnień z kultury i historii europejskiej, edukacji medialnej oraz tematyki bezpieczeństwa w Internecie.
Spot, realizowany w Polsce pod hasłem „Pomyśl zanim wyślesz„, promujący tegoroczną myśl przewodnią obchodów DBI trwa 15 sekund i przedstawia możliwe konsekwencje nierozważnego publikowania prywatnych treści w Internecie. Skierowany jest do dzieci i młodzieży, ale informacje w nim zawarte są istotne także dla rodziców i profesjonalistów pracujących z dziećmi. Reklama emitowana będzie na zasadach non-profit w stacjach telewizyjnych oraz serwisach internetowych we wszystkich krajach Unii Europejskiej od 9 lutego 2010 roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.