W pierwszy weekend po premierze gry Ski Jumping Pro została pobrana 25 tysięcy razy. Przedstawiciele Vivid Games uważają, że sprzedaż gry w tym roku może osiągnąć poziom 150 tysięcy.
Już teraz mogę stwierdzić z pełnym przekonaniem, że podobnie jak w przypadku Real Boxing, Ski Jumping Pro 2013 odniesie duży sukces sprzedażowy. Gra zajmuje czołowe pozycje we wszystkich ważnych dla tego tytułu krajach, ale również cieszy się dużą popularnością w USA, Wielkiej Brytanii i wielu innych krajach. Warto również mieć na uwadze, iż budżet Ski Jumping Pro był kilkakrotnie mniejszy, niż w przypadku Real Boxing – powiedział Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.
Zasadnicze znaczenie ma dla nas bezpośrednia promocja w AppStore – tytuł jest promowany w większości krajów w tym Wielkiej Brytanii i USA zarówno w sekcji New&Noteworthy jak i za pomocą banerów. Promocja w AppStore to efekty naszych dobrych relacji biznesowych, ale przede wszystkim jakości produktu – dodał Remigiusz Kościelny.
Poprzednie wersje gry zostały pobrane w ponad 2,5 mln egzemplarzy. Gra jest do pobrania w AppStore w cenie 0,89 euro.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.