Portal WP.pl wprowadza nową formę uiszczania opłat za „premium content”. Do przelewu, przekazu pocztowego, karty płatniczej, technologii SMS dołączyła usługa „Płacę z Inteligo”.
„Płacę z Inteligo” jest pierwszą tego typu ofertą na polskim rynku polegającą na pełnej integracji transakcji zakupu w sklepie internetowym z bankową transakcją finansową. Posiadacz konta Inteligo realizujący transakcję w Wirtualnej Polsce nie musi podawać numeru karty płatniczej. Dodatkowo wszystkie szczegóły przelewu są wypełniane automatycznie – w ten sposób eliminuje się konieczność sprawdzania numerów rachunków, nazw sklepów itd. Pieniądze za zakupiony w Internecie produkt są przelewane bezpośrednio z konta Inteligo Klienta.
Dzięki usłudze „Płacę z Inteligo” internetowe zakupy stają się bardzo łatwe. W porównaniu do istniejących na rynku internetowych rozwiązań płatniczych „Płacę z Inteligo” jest zdecydowanie prostsze w użyciu: nie wymaga otwierania dodatkowego rachunku ani pamiętania dodatkowego hasła. Właściciel konta Inteligo wybierając usługę w Wirtualnej Polsce i korzystając z opcji „Płacę z Inteligo” jest automatycznie przenoszony do serwisu WWW Inteligo, gdzie finalizuje płatność w formie przelewu ze swojego konta na konto portalu. Do czasu, kiedy WP.pl dokona rozliczenia transakcji, na koncie Klienta zostaje założona blokada na sumę zakupów. Do momentu sfinalizowania umowy pieniądze Klienta pozostają na jego wysokooprocentowanym (nawet do 6,22%) koncie Inteligo.
Przez cały miesiąc, licząc od dnia wprowadzenia usługi „Płacę z Inteligo”, płatne serwisy WP: Poczta50, Poczta75, Erotyka oraz Gry Online będą dostępne dla korzystających z tej formy płatności z 5% upustem.
http://www.wp.pl
http://www.inteligo.pl/place-z-inteligo/
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.