Peugeot Polska, we współpracy z agencją interaktywną OS3 przygotowała dla wszystkich internautów specjalny, walentynkowy prezent w postaci e-kartek. Każdy kto już 11 lutego odwiedzi stronę peugeot.com.pl będzie miał niepowtarzalną okazję wysłania do ukochanej osoby jednej z pięciu e-kartek zaprojektowanych specjalnie na Walentynki.
Od strony graficznej, e-kartki Peugeot, to połączenie branży motoryzacyjnej z uczuciami i emocjami. Subtelna elegancja i delikatność projektów sprawiają, że e-kartki Peugeot są oryginalnym sposobem na wyrażenie, nawet tych najgłębiej skrywanych uczuć.
„Adresat życzeń otrzyma e-mail z podanym linkiem do strony, na której będzie mógł zobaczyć przygotowaną specjalnie dla niego e-kartkę. Mamy nadzieję, że nasze projekty spodobają się miłośnikom motoryzacji, którzy zechcą wyrazić swoje uczucia za pośrednictwem stron internetowych Peugeot. Wierzymy, że dzięki takim inicjatywom, liczba internautów odwiedzających serwis internetowy Peugeot Polska będzie wciąż rosła.” powiedziała Agnieszka Brzezińska specjalista do spraw marketingu w firmie Peugeot Polska.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!