Od stycznia br. amatorzy produktów francuskiej Grupy Andros – europejskiego lidera rynku owocowego, korzystają z serwisu internetowego jednej ze spółek należących do tej grupy – Materne Polska. Witryna znajdująca się pod adresem materne.pl przygotowana została przez digital One.
Serwis, który opracowała agencja digital One, stworzony został na potrzeby ogólnej internetowej prezentacji Materne Polska Grupa Andros oraz szczegółowego przedstawienia jej oferty potencjalnym partnerom i przede wszystkim – konsumentom. Warstwa graficzna, zastosowane rozwiązania technologiczne oraz sama struktura informacji serwisu dobrane są w taki sposób, by łatwo dotrzeć do tzw. odbiorców końcowych i klientów indywidualnych.
Poza elementami charakterystycznymi dla witryn firmowych (informacje o przedsiębiorstwie, oferta dla partnerów, kontakt z przedstawicielami firmy, angielska wersja językowa) serwis proponuje także atrakcje dla konsumentów, mianowicie – „kącik kulinarny”. Internauci odwiedzający strony Materne mogą nie tylko dokładnie zapoznać się z produktami typu: dżemy, konfitury, desery, ale także poznać lub zaproponować własne przepisy na potrawy z różnego rodzaju owocowymi przetworami.
Poruszanie się po stronach serwisu i poznawanie jego zawartości uatrakcyjnia „owocowa” kolorystyka – odmienna dla każdej z sekcji, oraz nawigacja w technologii Macromedia Flash.
Serwis www.materne.pl promowany będzie w materiałach reklamowych Materne Polska Grupa Andros oraz na etykietach produktów.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.