Rynek reklamy internetowej wzrósł w 2002 r. o ponad 37 proc. – do 33 mln zł, z 24 mln zł w 2001 r. – wynika z szacunków domu mediowego IDMnet.
Według IDMnet zwiększenie wydatków na reklamę on-line jest wynikiem m.in. wzrostu zaufania do tego rynku. IDMnet szacuje, że w 2003 r. rynek ten wzrośnie do 38 mln zł.
W krajowym rynku reklam internetowych największy udział ma portal Onet.pl, który w roku 2002 miał 35 proc. udział w przychodach całego rynku e-reklamy w Polsce. Na drugim miejscu, z 18 proc. udziałem, był portal Wirtualna Polska.
Najbardziej popularną formą reklamy on-line są bannery reklamowe, oraz tzw. mailing.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.