Teta S.A. , wrocławski producent oprogramowania wspomagającego zarządzanie, powierzyła obsługę swojego całorocznego budżetu reklamowego agencji Fart. Wkrótce na łamach wybranych tytułów prasowych pojawią się reklamy kreujące nowy wizerunek firmy Teta. Za przygotowanie mediaplanu będzie odpowiedzialny dom mediowy Mediapol. Kampania pod hasłem „Teta Twój partner w biznesie” potrwa do końca kwietnia 2003 r.
Agencja Fart została wyłoniona w drodze przetargu, do którego Teta S.A. zaprosiła trzy firmy. Tak naprawdę bardzo trudno o dobrą kreację reklamową w naszej branży.O wyborze takiej a nie innej kreacji zadecydowała innowacyjność i nieszablonowe podejście do tematu jakim było stworzenie odpowiedniego przekazu dla TETY – producenta kompleksowego oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem. – mówi Agata Gąsiorowska, Specjalista PR w firmie Teta S.A.
Współpraca z firmą Teta S.A. jest dla nas wyzwaniem. Cieszymy się, że obdarzono nas zaufaniem i właśnie nam powierzono przygotowanie kampanii – mówi Aneta Nowakowska, dyr. Działu Obsługi Klienta z agencji reklamowej Fart.
Zadaniem agencji FART jest przygotowanie projektu reklamy prasowej i materiałów reklamowych dla Teta S.A. oraz kompleksowa koordynacja kampanii. Dom mediowy Mediapol będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup powierzchni reklamowych oraz czasu reklamowego, dokonywanie zleceń emisji ogłoszeń i materiałów reklamowych.
http://www.teta.com.pl
http://www.fart.com.pl
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.