Usługi Instant Messaging oraz Presence Services rozszerzają możliwości tradycyjnych usług głosowych oraz przesyłania wiadomości o możliwość sprawdzenia dostępności innych użytkowników przed rozpoczęciem komunikacji. W celu zapewnienia wysokiej jakości oraz wydajności oferowanych usług we wszystkich sieciach i telefonach komórkowych, Ericsson oferuje całościowe środowisko testowe współpracy usług.
Ericsson zaprezentował program testowy dla współpracy rozwiązań Instant Messaging i Presence Services (IMPS). Do programu zgłosiły się następujące firmy: Ecrio, magic4, MessageVine, Motorola, Ruksun, Software Technologies oraz SonyEricsson.
„Ericsson jest liderem na rynku rozwiązań Instant Messaging oraz Presence Service wywodzących się z inicjatywy Wireless Village. Nasz program testów i weryfikacji jest najbardziej kompletnym środowiskiem testowym end-to-end na rynku,” powiedział Cragg Nilson, Strategic Product Manager w Ericsson. „Celem Ericsson jest zapewnienie użytkownikom jak największej wydajności sieci oraz najwyższej jakości usług.”
Obecnie usługi Instant Messaging przeznaczone są dla użytkowników komputerów stacjonarnych oraz niewspółpracujących niestandardowych protokołów. Rozwiązanie IMPS firmy Ericsson zostało zaprojektowane w celu zapewnienia użytkownikom telefonów komórkowych pełnej współpracy oferowanych usług, niezależnie od operatora sieci czy urządzenia. Rozwiązanie firmy Ericsson zapewnia użytkownikom informacje o dostępności innych, wysyłanie i otrzymywanie Instant Messages oraz chat.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.