Crowley Data Poland podpisał umowę z agencją reklamową DougFaberFamily. Umowa dotyczy m.in. realizacji kampanii reklamowej sieci Crowley.
Wybór agencji został dokonany bez przeprowadzenia przetargu. Crowley oparł się na doświadczeniach z zeszłorocznego przetargu, do którego zaproszona była m.in. agencja DougFaberFamily. Umowa jest podpisana na czas nieokreślony. Obejmuje działania ATL i BTL, a także współpracę w zakresie strategicznego planowania komunikacji marketingowej. Obecnie rozpoczynają się prace przygotowawcze do kampanii reklamowej.
„Umowa z Crowley to kolejne potwierdzenie naszych kompetencji w zakresie TMT. Wierzę, że bardzo bliska współpraca strategiczna z Klientem zaowocuje błyskotliwą kampanią.” – mówi Jacek Olechowski, wiceprezes DougFaberFamily.
„Agencję wybraliśmy przede wszystkim ze względu na duże doświadczenie w branży telekomunikacyjnej i ISP. Cały czas mieliśmy również w pamięci pozytywne wrażenie, jakie zrobiły na nas, zaprezentowane w ubiegłym roku koncepcje strategiczne oraz projekty kreacyjne.” – mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.