„Jak nazywa się australijska broń miotana wielokrotnego użytku” – każdego kto zna odpowiedź na pytanie i interesuje się marketingiem bezpośrednim zapraszamy do wzięcia udziału w quizie SMSowym przygotowanym przez agencję marketingu mobilnego MobiJOY! z okazji Dni Marketingu Bezpośredniego „Boomerang”.
Uczestnicy V edycji Międzynarodowych Dni Marketingu Bezpośredniego „Boomerang”, organizowanych wspólnie przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) oraz Eskadrę, będą SMSem na bieżąco otrzymywać dodatkowe informacje o imprezie. Dotyczy to zwłaszcza relacji z towarzyszącego spotkaniu seminarium Pryzmat, ewentualnych zmian w harmonogramie i wiadomości o specjalnych wydarzeniach mających miejsce na stoiskach targowych. System konferencyjny został zaprojektowany przez agencję marketingu mobilnego MobiJOY!
„Pomyśleliśmy, że smsowy system konferencyjny będzie nie tylko doskonałym medium do przekazywania informacji na temat przebiegu konferencji, lecz przede wszystkim praktyczną demonstracją możliwości marketingowych, jakie daje ten ciągle nowatorski kanał komunikacyjny. Mamy nadzieję, że spodoba się również uczestnikom „Boomerangu” – powiedziała Joanna Buchwald, Dyrektor Zarządzający z Eskadra Sp. z o.o.
Dodatkową atrakcją imprezy będzie interaktywny quiz SMSowy. Zadaniem uczestników będzie udzielenie w jak najkrótszym czasie odpowiedzi na pięć pytań z zakresu bardzo szeroko rozumianego marketingu bezpośredniego. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: aparaty fotograficzne ufundowane przez MobiJOY!.
„Komunikacja mobilna, w tym przede wszystkim SMS jest szybkim i precyzyjnym narzędziem marketingowym, dla którego nieustannie powstają nowe zastosowania. Mam nadzieję, że uczestnicy tegorocznych Międzynarodowych Dni Marketingu Bezpośredniego będą mogli o tym nie tylko podyskutować, lecz także się przekonać – powiedział Piotr Długiewicz z MobiJoY!.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.