W wiosennym rankingu kont internetowych Gazety Wyborczej („Konto w sieci, czyli tanie bankowanie”, Maciej Samcik, GW, 30.IV.2003) konto Inteligo okazało się najtańsze wśród kont oferujących bezpłatne prowadzenie rachunku i jednocześnie wysokie oprocentowanie (powyżej 4%). W rankingu zostało ocenione 41 kont bankowości elektronicznej i wirtualnej. Spośród trójki „wirtualnych liderów” konto Inteligo okazało się być najtańszą ofertą dla wszystkich typów klientów.
Koszty prowadzenia rachunku w Volkswagen Bank Direct oraz mBanku okazały się odpowiednio o 114 i 96 zł droższe (średnio w stosunku rocznym).
W pełnym rankingu 41 kont przedstawionych w zestawieniu konkurencyjne banki wirtualne zajęły dalsze miejsca. W trzech kategoriach – dla Klientów „aktywnych”, „obrotnych” i „oszczędnych” mBank zajął odpowiednio miejsca 27, 26 i 18 a Volkswagen Bank (Konto Standard) miejsca 23, 29 i 32. Konto Inteligo znalazło się tu dwukrotnie na 5 i raz na 7 pozycji (dla klienta oszczędnego). W rankingu brały udział także konta oferujące oprocentowanie na poziomie 0-0.5%, jednak odsetek doliczanych klientom nie brano pod uwagę.
Agresywnie reklamowane oferty innych banków wypadły drożej w stosunku do Inteligo. I tak np. Lukas Bank (e-konto) jest droższy średnio o 72 zł, a BZ WBK (Konto 24) o 210 zł.
„Wynik raportu jest potwierdzeniem wyjątkowej atrakcyjności finansowej konta Inteligo, które oferuje klientom nie tylko unikatową funkcjonalność i najlepszą dostępność (m.in. darmowe wpłaty w placówkach PKO BP i darmowe wypłaty w 1700 bankomatach sieci Banku), ale również niskie koszty użytkowania i wysokie oprocentowanie rachunków” – powiedział Tomasz Kaźmierowski, Prezes Zarządu Inteligo Financial Services S.A.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.