Pepsi, kontynuując rozpoczęte w ubiegłym roku wraz z agencją digital One marketingowe działania w Internecie, proponuje obecnie pod adresem http://www.pepsi.pl nowy serwis produktowy dla młodzieży. Oferta poza atrakcjami o charakterze czysto internetowym obejmuje także elementy ściśle powiązane z tzw. światem rzeczywistym: dzwonki do telefonów komórkowych, specjalną kolekcję markowych ubrań, notowania listy przebojów, informacje muzyczno – kulturalne i nagrody rzeczowe…
Do skorzystania z propozycji Pepsi oraz odwiedzenia serwisu internetowego zachęcają odbiorców emitowane obecnie w telewizji spoty oraz opakowania promocyjne i materialy reklamowe w sklepach. Zarówno charakter kampanii jak i samego serwisu podkreślają wizerunek marki jako dynamicznej, rozrywkowej i nowoczesnej a oferta strony internetowej dobrze trafia w gusta młodych ludzi.
Najczęściej odwiedzaną sekcją serwisu jest PepsiChart. Zgodnie z najnowszymi upodobaniami młodzieży, Pepsi proponuje internautom co kilka dni pulę najpopularniejszych dzwonków do telefonów komórkowych. Najbardziej poszukiwane hity z aktualnej, cotygodniowej listy przebojów Pepsi Chart w radio WAWa, dostępne są tu jako teledzwonki dla wszystkich odwiedzających stronę pepsi.pl – zaraz po nadawanym w piątek programie. Wybraną melodyjkę można przesłuchać i ściągnąć z serwisu na swoją komórkę albo wysłać komuś w prezencie, po podaniu kodu z etykiety lub kapsla Pepsi.
Witryna umożliwia tez dokonanie zakupów w firmowym sklepie Pepsi. Unikatową ofertę stanowi zaprojektowana właśnie PepsiKolekcja, składająca się z ubrań i gadżetow Pepsi, które mogą nabyć wyłącznie użytkownicy serwisu www.pepsi.pl. Działanie tego typu jest nie lada atrakcją dla konsumentów i niezwykle pozytywnym wyjątkiem na tle przedsięwzięć konkurencyjnych firm z branży FMCG, z których żadna nie zdecydowała się dotychczas na takie posunięcie.
Duża część serwisu Pepsi poświęcona jest informacjom kulturalno – rozrywkowym. Na stronach publikowane są w każdym miesiącu recenzje muzyczne, filmowe i literackie, a także wiadomości o interesujących wydarzeniach, koncertach i estradowych idolach młodzieży.
Pozostałe działy skupiają się na tematyce samej Pepsi, atrakcyjnie ukazując na przykład jej historię czy dotychczasowe działania promocyjne. Witryna proponuje ponadto „wizerunkowe” gadżety komputerowe, grę tematycznie związaną z marką, szczegółowe dane o aktualnie realizowanych promocjach oraz biuletyn informacyjny.
Site zaprojektowany jest w taki sposób, aby wizualnie odpowiadać dynamicznym cechom wizerunku Pepsi, co uzyskane jest m.in. poprzez zastosowanie technologii Flash. Zmienny charakter serwisu i częsta aktualizacja jego zawartości, uproszczona jest dzięki systemowi zarządzania treścią – PepsiCMS.
Planowany rozwój przedsięwzięcia na najbliższe miesiące obejmuje wzbogacenie serwisu http://www.Pepsi.pl o kolejne elementy o charakterze rozrywkowym, oraz utrzymanie dotychczasowej tendencji łączenia i wzajemnego uzupełniania działań pozainternetowych z ofertą Pepsi w tzw. świecie wirtualnym.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.