Firmy TELEKOMUNIKACJA POLSKA oraz IBM Business Consulting Services podpisały kontrakt na wdrożenie rozwiązania CRM (Customer Relationship Management), które znacząco usprawni obsługę klientów TP.
Nowy system jest oparty na standardowym pakiecie oprogramowania dla CRM firmy PeopleSoft i korzysta z rezultatów pomyślnego pilotażowego wdrożenia, które miało miejsce w październiku ubiegłego roku. Zgodnie z warunkami podpisanego właśnie kontraktu IBM znacząco wzbogaci funkcjonalność wersji pilotażowej i wprowadzi rozwiązanie na szerszą skalę: w ponad 30 lokalizacjach w całej Polsce. IBM dostarczy również infrastrukturę dla wszystkich punktów obsługi klienta (contact center) TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ zlokalizowanych w tych miejscach, a także zintegruje istniejące systemy w jedno rozwiązanie middleware.
Nowe rozwiązanie CRM zapewni obsługę klienta dla ponad 11 milionów abonentów TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ, a dostęp do niego będzie miało 8000 pracowników TP. System będzie obejmował pełny zakres procesów związanych z obsługą klienta. Jest on zaczątkiem znaczących zmian wprowadzanych stopniowo w strukturach największego polskiego operatora telekomunikacyjnego. Implementacja rozwiązania CRM jest aktualnie największym na świecie wdrożeniem produktu PeopleSoft Telecommunications przeznaczonego dla CRM.
„Umowa podpisana z największą polską firmą telekomunikacyjną dowodzi wiedzy i umiejętności IBM Business Consulting Services w zakresie dostarczania całościowych rozwiązań biznesowych, które odpowiadają różnorodnym potrzebom klienta – zarówno w zakresie technologii, jak i procesu gospodarczego,” – powiedział Grzegorz Tomasiak, Dyrektor Generalny IBM Polska. Projekt prowadzi Christine Wyatt, odpowiedzialna jako partner IBM BCS za klientów z sektora telekomunikacji w Europie. Dodaje ona: „Jesteśmy dumni, że możemy wspierać TP podczas realizacji tego rewolucyjnego projektu i wierzę, że nasze połączone zespoły uczynią wszystko dla pomyślnego sfinalizowania przedsięwzięcia.”
http://www.telekomunikacja.pl
http://www.ibm.com/pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.