Kilka dni przed przypadającą 8 lipca, pierwszą rocznicą powstania serwisu Randki w Portalu INTERIA.PL, liczba zarejestrowanych w nim użytkowników przekroczyła 400 tysięcy, z czego ponad 30 tysięcy udostępniło w swoich profilach zdjęcie lub galerię fotografii. Stawia to serwis zdecydowanie na pierwszym miejscu wśród podobnych usług w Polsce.
– „Choć serwis z nazwy jest randkowy, to jednak okazuje się, że głównym powodem korzystania z niego nie jest wcale poszukiwanie życiowego partnera” – komentuje Grzegorz Wójcik, Dyrektor Programowy i Wiceprezes Zarządu INTERIA.PL. Wśród najczęściej wskazywanych przez użytkowników celów korzystania z serwisu na pierwszych miejscach znajdują się przyjaźń (74,8%), nawiązanie luźnej znajomości (72,3%) oraz wspólne uczestnictwo w imprezach (58,2%).
Od momentu uruchomienia serwisu w lipcu ubiegłego roku, jego funkcjonalność została znacząco rozszerzona. Obecnie komunikacja w czasie rzeczywistym pomiędzy użytkownikami jest możliwa poprzez: autorski system komunikacji wewnętrznej dostępny na stronach WWW, dedykowany kanał czat oraz SMSy, a także poprzez WAP, PDA, serwis teletekstowy TV Polsat (strona 400) i pocztę głosową. Korzystający z serwisu zyskali też dodatkową funkcjonalność zarządzania kontaktami z innymi użytkownikami i lepszą możliwość prezentacji własnej osoby w serwisie. Zwiększyła się również możliwość wyszukiwania użytkowników według zaawansowanych kryteriów.
Aktywność INTERIA.PL związana z Randkami wykracza poza match-making. Zyskując partnerów takich jak TV Polsat, RMF FM czy iTV serwis został obudowany dodatkowymi „eventami”. Za pośrednictwem randki.interia.pl prowadzona była rekrutacja do wybranych programów telewizyjnych Polsatu, a ostatnio – w ramach wspólnego projektu – realizowany jest program iRandka w telewizji iTV. Cyklicznie organizowane są spotkania użytkowników serwisu, a dzięki audycji „Czas letni”, nadawanej do końca wakacji na antenie RMF FM, każdy z „randkowiczów” ma co tydzień szansę wygrać wyjazd na weekendowy pobyt w ekskluzywnym hotelu w Szczyrku.
– „Projektując system byliśmy przekonani, że z serwisu będzie korzystała głównie młodzież, tymczasem udało nam się przyciągnąć osoby starsze, tak że średnia wieku korzystających z serwisu jest zdecydowanie wyższa” – komentuje Wójcik. –
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.