Nasza-Klasa.pl oraz eSKY.pl, największy serwis oferujący bilety lotnicze przez internet, rozpoczynają współpracę. Od dzisiaj, w profilu każdego użytkownika Naszej Klasy widnieje link prowadzący do podstrony z wyszukiwarką eSKY.pl.
Dzięki współpracy z portalem Nasza-Klasa.pl, eSKY.pl zamierza dotrzeć do szerokiego grona jego użytkowników, w tym osób starszych i mniej doświadczonych w korzystaniu z internetu. Dla nich profil na Naszej-Klasie jest pierwszą, a nierzadko też najważniejszą formą aktywności w sieci. Współpraca ma więc także na celu przekonanie do internetowego zakupu biletów lotniczych ludzi, którzy dotąd w ogóle nie rozważali takiej możliwości, bądź uważali ją za zbyt ryzykowną.
„Wierzymy, że wystarczy raz skorzystać z wyszukiwarki eSKY.pl, by zauważyć jej szybkość i ogromny wybór. Wystarczy też raz dokonać zakupu biletu za pośrednictwem eSKY.pl, by upewnić się, że to sposób wygodny i całkowicie bezpieczny”. – mówi Łukasz Habaj, wiceprezes eSKY.pl.
Współpraca Naszej Klasy i eSKY.pl ruszyła 8 października. Odnośnik, który pojawił się w profilach użytkowników kieruje do umieszczonej w portalu podstrony, na której znajduje się wyszukiwarka eSKY.pl. Portal umożliwia nie tylko odszukanie najdogodniejszego połączenia lotniczego i zakup biletu, ale także rezerwację pokoju hotelowego lub też kompleksową organizację podróży służbowych. W przyszłości, eSKY.pl zamierza poszerzyć ofertę o inne produkty turystyczne, w tym wycieczki.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.