Fundacja Kidprotect.pl zmienia 27 października swoją wizualizację wprowadzając zupełnie nowe logo.
Dotychczasowe, drugie w historii, logo służyło fundacji przez 4 lata. „Uznaliśmy, że nadszedł już najwyższy czas na zmianę” – mówi Jakub Śpiewak, szef i założyciel fundacji. Z pomocą przyszła, jak zwykle, agencja JWT Polska (www.jwt.com.pl), która zupełnie za darmo zaprojektowała nowy znak graficzny. „Przygotowywany był on z myślą o jednym z nowych projektów, ale kiedy już był gotowy, stało się jasne, że powinniśmy posługiwać się nim na co dzień” – opowiada Śpiewak.
Miś w logo nawiązuje do pluszowego miśka, który przez długi czas królował na stronie głównej fundacji i wspaniale kojarzy się z dziećmi i dzieciństwem. Nowy misio ma rękawice bokserskie, walczy. Ten motyw nawiązuje do naszej działalności, która z walką ma wiele wspólnego. Do tego ładne zestawienie kolorów.
Fundacja Kidprotect.pl to najstarsza w Polsce organizacja pozarządowa zajmująca się bezpieczeństwem dzieci w internecie, walką z przestępczością seksualną wobec dzieci oraz pomocą dorosłym ofiarom molestowania seksualnego w dzieciństwie. Od 2002 roku fundacja prowadzi, pierwszy w Polsce, hotline, który umożliwia internautom anonimowe zgłaszanie spraw związanych z pedofilią i pornografią dziecięcą. Oprócz tego Kidprotect.pl realizuje szkolenia dla policjantów, prokuratorów, straży miejskich, bibliotekarzy, nauczycieli, rodziców i dzieci na temat bezpieczeństwa w sieci. Twórca Kidprotect.pl jest członkiem i stypendystą Ashoki (www.ashoka.pl), międzynarodowej organizacji innowatorów społecznej, której stypendium jest określane mianem „społecznego Nobla”. Fundacja jest organizacją non-for-profit: nie prowadzi działalności gospodarczej, nie korzysta ze środków publicznych, swoją działalność opierając na pracy wolontariuszy i wsparciu sponsorów.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.