Kompass Poland i agencja interaktywna Kompan.pl podpisały umowę o współpracy partnerskiej.
Umowa dotyczy pośrednictwa sprzedaży produktów wyszukiwarkowych klientom Kompass. Dzięki współpracy z Kompan.pl , klienci Kompass otrzymają gwarancję kierowania ruchu z grupy docelowej na ich własne witryny www. – Jest to wyjątkowa oferta na rynku kierowana do małych i średnich firm z gwarancją efektu za rozsądne pieniądze. Ruch będzie kierowany z systemu Google AdWords i innych systemów funkcjonujących na polskim rynku – informuje Dorota Zdun-Angotti – prezes zarządu Kompass Poland Sp. z o.o.
– Dzięki współpracy z Kompass Polska możemy na szeroką skalę zaoferować rozwiązania performance-marketingu. Jesteśmy dumni, że europejska firma o kilkudziesięcioletniej tradycji wybrała Kompan.pl do obsługi własnych klientów – dodaje Mateusz Ostachowski, Członek Zarządu Kompan.pl Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.