Grupa Gruner+Jahr Polska wybrała sieć ARBOnetwork na partnera w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej.
W skład Grupy G+J wchodzą przede wszystkim serwisy kobiece – Kobieta.pl, Gala.pl, Glamour.pl, RodziceOnline.pl, MojeGotowanie.pl i turystyczno- lifestylowe, jak National-geographic.pl, Odyssei.com czy Focus.pl. Do sieci ARBOnetwork dołączyły także strony spółki Pixelate Ventures należącej do G+J. Są to m.in. serwis społecznościowy Epuls.pl, serwis lifestylowy o modzie i trendach Stylio.pl oraz fotoblog Story.pl. Według październikowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius łączny zasięg witryn Grupy G+J wynosi blisko 1,86 mln użytkowników i 438 mln odsłon, w samej kategorii Lifestyle – 746 315 internautów.
„Kobiety stanowią połowę polskich internautów. Nic dziwnego, iż właśnie do nich coraz częściej kierują swoje kampanie producenci AGD, żywności, kosmetyków czy reklamodawcy z branży media- kultura” – mówi Wojciech Kałużny z ARBOnetwork. „Za pośrednictwem witryn Wydawnictwa G+J możemy dotrzeć do 1,1 mln Polek, z których większość nie ukończyła 45. roku życia, mieszka w mieście w co najmniej trzyosobowym gospodarstwie i regularnie korzysta z Internetu. Jest więc to grupa, która nie tylko w dużym stopniu podejmuje decyzje zakupowe dotyczące codziennych potrzeb rodziny, lecz także dysponuje coraz większymi funduszami na własne potrzeby” – dodaje Wojciech Kałużny.
Witryna Epuls.pl wzmocniła natomiast pakiet witryn społecznościowych sieci ARBOnetwork. Serwis skierowany jest do nastolatków i udostępnia wszystkie podstawowe funkcje społecznościówek, jak zakładanie profili, grupowanie znajomych, udostępnianie plików, czy wymianę wiadomości. Epuls.pl jest największą stroną z Grupy G+J odwiedzaną miesięcznie przez blisko 800 000 osób (Megapanel PBI/Gemius, 2008.10).
Strony z Grupy G+J prezentują przede wszystkim materiały publikowane w drukowanych wersjach magazynów Gruner+Jahr. Są to profesjonalnie opracowane i zredagowane artykuły oraz porady z różnorodnych tematów interesujących kobiety. Jakość treści oraz funkcjonalność witryn G+J zostały docenione w tegorocznej edycji konkursu Webstarfestival – zdobyły one Webstara Akademii (strona Focus.pl), trzy Webstary Internautów (Focus.pl, MojeGotowanie.pl i Stylio.pl) oraz 2 Wyróżnienia Akademii (Kobieta.pl, MojeGotowanie.pl). Wszystkie strony G+J udostępniają poza podstawowymi formami, także reklamę video, Dynamic Wallpaper czy xHTML.
Drugą po Epuls.pl pod względem popularności stroną G+J jest Kobieta.pl. Stronę odwiedziło we wrześniu blisko 376 000 internautów, którzy wykonali 4,6 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 2008.10). Kobieta.pl publikuje artykuły dotyczące m.in. zdrowia i urody, gotowania, macierzyństwa czy stylizacji. Obok części informacyjnej na Kobieta.pl funkcjonuje dział społecznościowy, którego użytkowniczki tworzą grupy tematyczne, prowadzą blogi czy udostępniają filmy i zdjęcia.
Na trzecim miejscu plasuje się Odyssei.com – serwis społeczności podróżników z rozbudowaną częścią informacyjną. Publikowane są tu relacje i galerie zdjęć z wypraw, porady dotyczące przygotowań do podróży oraz propozycje ciekawych wycieczek po Polsce i nie tylko. We wrześniu Odyssei.com odwiedziło blisko 267 000 osób (Megapanel PBI/Gemius, 2008.10).
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.