Jak czytamy na blogu Andrzeja Bartosiewicza, NASK opracował Raport Roczny za rok 2008 dotyczący domen Internetowych. Raport ma być dostępny za kilka dni jednak już dziś można zapoznać się z listą dziesięciu największych Partnerów NASK.
Lista prezentuje dziesięciu największych Partnerów, którzy zgodzili się na publikację wartości ich udziału w rynku. Firmy ACTIVE24, domeny.pl i OVH nie zgodziły się na ujawnienie danych, dlatego nie zostały uwzględnione.
W dalszy ciągu na czele znajdują się dwie firmy mające zdecydowaną przewagę, choć żadna z nich nie przekracza 30% udziału w rynku. Największym partnerem jest wciąż home.pl (27% udziału w rynku), drugie miejsce zajmuje NetArt (z 24% udziałem), trzecie miejsce to Az.pl (9% udziału).
– Ważne jest też to, że druga liga to w sumie kilka firm na czele z AZ.pl, które w sumie mają dość istotny udział w rynku. Na tyle istotny, że są one w stanie same kształtować ceny, standardy i trendy na rynku – nie muszą przy tym szczególnie zwracać uwagi na to, co robią liderzy. – pisze Andrzej Bartosiewicz.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.