Travelplanet.pl S.A. -internetowe biuro podróży ,integrujące i sprzedające ofertę ok. 30 największych i najbardziej renomowanych organizatorów wyjazdów zagranicznych w ciągu ostatnich dwóch lat działalności osiągnęła dynamikę wzrostu 300 % .Taki potencjał wzrostu zasługuje na miano „gwiazdy” portfela inwestycyjnego MCI Management S.A.
Poza dynamicznym wzrostem, Travelplanet.pl osiągnął po 3 kwartałach bieżącego roku zysk netto. Jest to bardzo pozytywny wynik zważywszy, że firma prowadzi działalność dopiero od grudnia 2000 roku. Spółka przewiduje dalszy dynamiczny rozwój i wzrost udziału w rynku poprzez wprowadzanie nowych rozwiązań w zakresie sprzedaży przez Call Center i przez Internet, ekspansję rynkową oraz działania marketingowe na szeroka skalę.
„Dzięki przyjętej strategii działania oraz sprzyjającemu trendowi w zachowaniach konsumenckich utrzymamy w przyszłym roku obecną dynamikę wzrostu. Oznacza to obrót w granicach 25 milionów w roku 2004, co uczyni z nas największego gracza nie tylko na polskim rynku internetowym, ale również na rynku tradycyjnym dystrybucji turystyki ” – mówi Tomasz Moroz Wiceprezes Travelplanet.pl S.A.
Spółce udało się utrzymać koszty na tym samym poziomie co w roku 2002 przy jednoczesnym kilkukrotnym zwiększeniu obrotów. Dla porównania w okresie styczeń-październik 2002 obrót wynosił 2,25 mln PLN; w roku 2003 w tych samych miesiącach obrót urósł do 8 mln PLN. Dzięki temu Travelplanet.pl optymalizując strukturę kosztów może osiągać pozytywne wyniki finansowe. W roku 2004 przewidywany jest zysk na poziomie 0,5 mln PLN, przy jednoczesnym zwiększeniu inwestycji w technologie i działania marketingowe.
Kluczowym partnerem biznesowym spółki jest Wirtualna Polska, która w swoim serwisie turystycznym sprzedaje pełną ofertę Travelplanet.pl. Pozwala to obu stronom na optymalizację procesów działania, zwiększenie skali penetracji rynku oraz osiągnięcie realnych dochodów i zysków. Podobne rozwiązania Travelplanet.pl stosuje w innych partnerskich portalach docierających do kilkunastu milionów Polaków każdego miesiąca, wśród których można wymienić m.in. Panoramę Firm, Hogę, o2. Między innymi dzięki tej współpracy Travelplanet.pl może zaplanować sprzedaż usług w roku 2004 na poziomie 15 000 klientów. W roku 2003 liczba ta wyniesie ok. 5000 klientów.
„Poprzez przemyślane działania i strategie marketingową dajemy klientom to czego potrzebują, a czego nie są w stanie znaleźć u konkurencji. Właśnie te działania bezpośrednio zdeterminowały nasz sukces”- mówi Jakub Mazur, dyrektor marketingu Travelplanet.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.