Burger King kusi użytkowników serwisu społecznościowego Facebook zaskakującą ofertą: usuń dziesięć osób z listy znajomych, a w zamian dostaniesz kupon na Whoppera.
Burger King na stronie www.whoppersacrifice.com udostępnił amerykańskim użytkownikom portalu Facebook aplikację, dzięki której mogą oni otrzymać kupon na darmowego burgera Whopper, pod warunkiem, że usuną 10 osób z listy swoich znajomych. Każda osoba, usunięta za pośrednictwem aplikacji Burger King, jest informowana, że właśnie została „poświęcona” dla Whoppera. Ponadto, otrzymuje linka do strony, z której może pobrać aplikację. Natomiast osoba usuwająca znajomego ze swojej listy widzi komunikat: „Lubiłeś – imię usuwanego znajomego – Kochasz Whoppera”, a zdjęcie usuwanej osoby jest trawione przez ogień.
Jak informuje licznik na stronie Whopper Sacrifice, już ponad 184 tysiące znajomych zostało „poświęconych” dla Whoppera.
Kampania promocyjna „Whopper Sacrifice”, podobnie jak dwie wcześniejsze (Zapach „Flame” od Burger Kinga oraz Whopper Virgins), wywołała wiele skrajnych komentarzy i ocen. Została przygotowana przez agencję Crispin Porter+Bogusky.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.