iBroker.pl – broker ogłoszeń internetowych – to pomysł, który spółka Money.pl wybrała w akcji „Milion na Start-up”. Jego pomysłodawcy – Maciej Białek i Mateusz Sowa zyskają wsparcie finansowe i merytoryczne.
„W roku 2006 Money.pl pozyskał międzynarodowego inwestora strategicznego, a ja wiarygodnego i rzetelnego partnera w biznesie” – mówi Arkadiusz Osiak, prezes zarządu spółki. – „Dzisiaj Money.pl to nie tylko największy polski portal finansowy… To grupa siedmiu spółek internetowych o różnym profilu, która wciąż poszukuje kolejnych partnerów do wspólnego umacniania pozycji rynkowej. Wciąż więc inwestuje w nowe, obiecujące przedsięwzięcia internetowe, stąd też pomysł na akcję Milion na Start -up.”
Akcja rozpoczęła się w połowie września. Przez blisko trzy miesiące można było nadsyłać zgłoszenia opisujące pomysł na własny biznes w internecie. Te, które wpływały do organizatorów dotyczyły różnej tematyki: począwszy od modnych obecnie serwisów społecznościowych, po innowacyjne projekty wykorzystujące technologię GPS. Było ich kilkaset. Na akcję odpowiedzieli licznie studenci oraz osoby posiadające już własne serwisy internetowe. Wśród autorów najciekawszych pomysłów znaleźli się także naukowcy oraz kilka międzynarodowych zespołów proponujących projekty o globalnym charakterze. Organizatorzy spotkali się z dwudziestoma najlepiej przygotowanymi.
„iBroker.pl przekonał nas nie tylko innowacyjnym pomysłem, ale także najlepiej przygotowanym biznesplanem. Największą przewagą konkurencyjną projektu jest wprowadzenie na polski rynek nieznanej dotąd usługi multipostingu ogłoszeń ” – mówi Aleksander Kusz, wiceprezes zarządu Money.pl, który koordynował akcję.
Serwis ma być pierwszym w polskiej sieci brokerem ogłoszeń. Za jego pośrednictwem będzie można zamieszczać np. oferty pracy, czy sprzedaży nieruchomości od razu na wielu portalach. Trwają już rozmowy z potencjalnymi partnerami, którzy mogą być zainteresowani takim narzędziem do pozyskiwania klientów. W pierwszym etapie rozwoju serwis skoncentruje się na ogłoszeniach rekrutacyjnych.
„Dzięki wsparciu Money.pl – zarówno finansowym, jak i merytorycznym – mój pomysł ma szanse na szybki rozwój” – tłumaczy Maciej Białek.
„Zakończenie akcji nie oznacza, że pozostałe nadesłane projekty zupełnie odrzuciliśmy. Z wybranymi prowadzimy nadal rozmowy, pracujemy nad udoskonalaniem biznesplanów. Możliwe, że zainwestujemy w kolejne propozycje, które otrzymaliśmy”– dodaje Aleksander Kusz.
Money.pl obejmie 70 procent udziałów w spółce prowadzącej iBroker.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.