NCW uruchomiła program partnerski, dzięki któremu możliwe jest bezpośrednie składanie zleceń windykacji wierzytelności i wywiadu gospodarczego na stronach afiliowanych serwisów: aktualnie Money.pl, BiznesNet.pl i Podatki.pl.
Narodowa Centrala Windykacji aktywnie wykorzystuje Internet jako kanał sprzedażowy – oprócz serwisu firmowego (http://www.ncw.com.pl/) oraz wortalu Windykacja.pl (http://www.windykacja.pl/) uruchomiony został program afiliacyjny, dzięki któremu możliwe jest bezpośrednie składanie zleceń windykacji wierzytelności i wywiadu gospodarczego na stronach serwisów partnerskich.
Zdaniem Mirosława Magdy – Prezesa NCW, taka strategia najefektywniej wykorzystuje potencjał Internetu i jest korzystna dla obu stron: wortale otrzymują dodatkową usługę dla swoich użytkowników oraz nowe źródło przychodów, a NCW zyskuje możliwość dotarcia do nowych klientów.
Program afiliacyjny adresowany jest do serwisów, które skupiają użytkowników o profilu biznesowym. Jak twierdzi Mirosław Magda: „Naszym celem jest pozyskiwanie zleceń od podmiotów gospodarczych i ilość użytkowników odwiedzająca witryny partnerskie jest sprawą drugorzędną. Najważniejsze, by serwis zapewniał naszej ofercie dotarcie do decydentów.”
Największą zaletą programu partnerskiego jest system opłat oparty na skuteczności działań, co zapewnia efektywność ekonomiczną przedsięwzięcia.
Aktualnie NCW współpracuje z Money.pl, BiznesNet.pl i Podatki.pl, a kolejne afiliacje są w fazie negocjacji.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.