Trwa najnowsza kampania wizerunkowa marki Carlsberg. W ramach kampanii wykorzystano trzy różne spoty reklamowe oparte na tym samym motywie, pokazującym jak mógłby wyglądać świat gdyby tworzył go Carlsberg, komunikujące w niecodzienny sposób fakt, że Carlsberg niezmiennie pozostaje prawdopodobnie najlepszym piwem na świecie.
Aktualna kampania jest kontynuacją komunikacji „Świat według Carlsberga”. Wykorzystane spoty reklamowe pokazują rozmaite sytuacje, które dzięki Carlsbergowi stają się niezwykłe i niezapomniane.
„W najnowszej kampanii pokazujemy, że jeśli Carlsberg zajmowałby się czymkolwiek innym niż warzenie piwa byłoby to również ’prawdopodobnie najlepsze na świecie’. Wykorzystujemy jednocześnie trzy spoty reklamowe, które podkreślają charakter marki, w dowcipny sposób pokazując jak wyobrażamy sobie ‘Świat według Carlsberga’.” – mówi Joanna Nowakowska, Brand Manager marki Carlsberg.
Spoty reklamowe Carlsberga emitowane są na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych: TVN, TVN7, Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, TV4. W lutym spoty reklamowe wsparte zostaną prawdopodobnie najlepszymi blokami reklamowymi Carlsberg (tzw. „skrzydełka”), emitowanymi w wybranych stacjach AtMedia (m.in. MTV, Viva, VH1, Comedy Central).
Autorem kreacji spotu telewizyjnego „Wedding” jest Saatchi & Saatchi Polska, spotu „Home Delivery” – Saatchi & Saatchi Szwecja, zaś spotu „Rescue” – agencja Rapp Collins Moscow. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.
Kampanii towarzyszy nowa odsłona strony internetowej marki www.carlsberg.pl, na której każdy użytkownik może tworzyć swój własny świat Carlsberga. Autorem serwisu www jest agencja interaktywna Byss.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.