Witryna www.grupa-adv.pl skierowana jest do obecnych oraz potencjalnych inwestorów. Poza informacjami podstawowymi inwestorzy znajdą tam raporty bieżące i okresowe, skonsolidowane dane finansowe, dane dotyczące kursu akcji oraz informacje na temat rynków, na których działają spółki wchodzące w skład Grupy.
„Od momentu naszego debiutu giełdowego prowadzimy bardzo aktywną politykę informacyjną. Półtora roku temu to głównie marketerzy oraz dziennikarze interesowali się naszą spółką. Dziś strony naszej witryny internetowej odwiedzają również inwestorzy. To zobowiązuje” – mówi Monika Król IR manager Grupy Adv.pl.
Grupa Adv.pl to zespół wyspecjalizowanych firm działających w obszarze nowych mediów oraz innowacyjnych rozwiązań technologicznych. W skład grupy wchodzi agencja interaktywna Adv.pl, agencja mediowa Codemedia, spółka technologiczna SMT Software, spółka ThinkOpen specjalizująca się w rozwiązaniach permission marketing, oraz Weblocus – działający w obszarze marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Od października 2007 roku Adv.pl S.A. jest notowana rynku NewConnect prowadzonym przez GPW w Warszawie.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.