Atlas Meble Kuchenne, jeden z czołowych producentów i sprzedawców mebli kuchennych w Polsce, rozpoczął wdrożenie pakietu klasy ERP Impuls BPSC. Głównym celem wdrożenia jest poprawa obsługi klientów poprzez zapewnienie pełnej kontroli procesów sprzedaży i produkcji mebli. System usprawni współpracę z siecią pośredników i salonów firmowych na terenie całej Polski. Projekt współfinansowany jest z funduszy pomocowych Unii Europejskiej.
Pełną ofertą firmy Atlas Meble Kuchenne jest pakiet produktów i usług, na który oprócz mebli składają się także: doradztwo, projektowanie, transport oraz doposażenie w sprzęt AGD, zlewozmywaki, baterie, oświetlenie i akcesoria. Firma współpracuje z ponad 150 pośrednikami i salonami firmowymi. Każdy z tych punktów wyposażony jest w specjalistyczny program projektowy CAD Kuchnia, służący wizualizacji projektów kuchni i tworzeniu zamówień zawierających wyszczególnienie użytych części. Tak przygotowane zamówienia przesyłane są do centrali firmy gdzie przekłada się je na zlecenia produkcyjne. Dotychczas wiązało się to z kilkakrotną rejestracją tych samych danych. Wdrożenie systemu Impuls BPSC, który współpracował będzie z programem CAD Kuchnia wyeliminuje tę konieczność i ograniczy związane z nią ryzyko błędnych zapisów.
Impuls BPSC ma zapewnić kompleksową kontrolę procesu sprzedaży mebli, począwszy od momentu przyjęcia zamówienia klienta po jego realizację i wystawienie faktury. Umożliwi podgląd pełnej ścieżki przepływu dokumentów oraz powiązań między dokumentami sprzedaży i dokumentami magazynowymi. Ułatwi także realizację i kontrolę polityki cenowej zgodnie z podpisanymi umowami. Już w trakcie wprowadzania nowego zamówienia dostępna będzie np. informacja o przekroczeniu limitu zadłużenia.
Produkcja w Atlasie odbywa się na indywidualne zamówienia klientów według projektów zabudowy kuchennej. W skład jednej partii produkcyjnej wchodzą zatem elementy różne technologicznie, pochodzące z różnych zamówień. System Impuls BPSC usprawni procesy planowania produkcji i kompletowania wyrobów pod konkretne zamówienia klientów. Umożliwi także precyzyjne analizy i rozliczanie kosztów produkcji.
Z systemu Impuls BPSC korzystać będzie 20 jednoczesnych użytkowników. Wdrożenie obejmie modułu do obsługi finansów, księgowości i kosztów, kadr i płac, środków trwałych, dystrybucji, gospodarki materiałowej, produkcji i zarządzania relacjami z klientami.
Realizacja wdrożenia sfinansowana zostanie częściowo ze środków Unii Europejskiej, w ramach programu PHARE 2001 Innowacje i technologie dla rozwoju przedsiębiorstw. BPSC posiada akredytację PARP, niezbędną do wykonywania usług współfinansowanych w ramach projektu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.