Zmiana rozwiązań na bardziej czytelne dla całego rynku reklamowego oraz dostosowanie metodologii badań polskiego internetu do światowych standardów to jedne z najważniejszych postulatów, które wysuwa spółka Polskie Badania Internetu.
Właściciele spółki Polskie Badania Internetu (PBI) oraz członkowie Rady Badania Megapanel z ramienia PBI, podjęli decyzje w kwestii rozwoju rynku badań internetu w Polsce. W trakcie cyklu spotkań wypracowano dokument wyznaczający kierunki badań internetu na najbliższe lata. Opisuje on takie obszary rozwoju badania jak jego transparentność, uproszczenie metodologii, skrócenie czasu dostarczania wyników. Dokument został przed kilkoma dniami przedstawiony firmie Gemius. PBI kładzie w nim szczególny nacisk na zmianę rozwiązań na bardziej czytelne dla rynku reklamowego oraz dostosowanie technologii do światowych standardów.
Dotychczasowa metodologia stosowana przez wykonawcę badania Megapanel, wypracowana ponad 5 lat temu jest dziś przestarzała i nie obejmuje wszystkich aktualnych zjawisk rynkowych jak i stosowanych obecnie technologii – mówi Andrzej Garapich, prezes spółki Polskie Badania Internetu.
Właściciele PBI i Zarząd Spółki chcą przy współpracy firmy Gemius wprowadzić zmiany w metodologii badania Megapanel w ciągu kilku miesięcy. Badanie Megapanel PBI/Gemius stanie się wówczas nowoczesnym i znacznie czytelniejszym narzędziem dla całej branży interaktywnej w Polsce.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.